DON VIONA – FIGHT FOR FREEDOM

25 mei , 2007

BIZAR – 2 KEER GROTE PECH

Filed under: Annina,borstvergroting,C4,katie price,superborsten,supertieten — donviona @ 7:11 pm

Superborsten kosten makelaarster haar job
Annina na haar derde borstvergroting.(photo)
Een makelaarster is ontslagen omdat ze de grootste borsten van Europa wilde hebben.
Haar baas oordeelde dat de implantaten geen meerwaarde boden en het imago van de firma zelfs beschadigden. Annina, die ook als model werkt, geeft toe dat ze verslaafd is aan borstvergrotingen. Intussen zit ze al aan een duizelingwekkende 42H-cup.
Als klein meisje droomde ik al van grote borsten. Ze zijn groter dan die van Katie Price en daar ben ik blij om. Elke morgen bekijk ik mijn superborsten met trots in de spiegel. Ook mijn klanten zijn erover in de wolken. Ik snap niet waarom mijn baas me geen aanwinst voor het bedrijf vindt.”
Een fotoshoot voor erotische magazines in Italië heeft haar nu definitief de das omgedaan.

Toen ik terugkeerde, kreeg ik mijn C4. Mijn baas vond de foto’s geweldig, maar ze publiceren strookte volgens hem niet met de reputatie van het bedrijf.”
Ze overweegt nu haar eigen makelaarsbureau op te starten en haar twee grote troeven uit te spelen op de naamkaartjes. Succes verzekerd!

Reactie: Geen…haha

Don Viona

Geef een reactie »

Nog geen reacties

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

