DON VIONA – FIGHT FOR FREEDOM

11 juni , 2007

POLITIEK -Dedecker is zonder twijfel de meest opvallende

Filed under: j.m.Dedecker,Verkiezingen — donviona @ 12:03 pm

11/06/07 – Lijst Dedecker is zonder twijfel de meest opvallende winnaar van de verkiezingen.

Boegbeeld Jean-Marie Dedecker wordt naar eigen zeggen overstelpt met felicitaties .
Over mogelijke coalitievormingen wil hij nog geen uitspraken doen.
Jean-Marie Dedecker, die een krachttoer realiseerde die geen enkele peiling voorzien had, is zelf nog niet helemaal bekomen van de onverwacht goede resultaten van zijn partij. “Ik moet het allemaal even laten bezinken, want het is voor mij een even grote donderslag als voor de opiniepeilers“, zegt Dedecker.”Ik krijg veel felicitaties, en ook Leterme heeft me vanmorgen gebeld“, vertelt de voormalige judocoach, die wel beweert dat die hem alleen heeft gelukgewenst. “Maar mochten er andere zaken besproken zijn, dan zou ik dat zeker niet zeggen.”
Dedecker beseft trouwens als geen ander dat het echte werk nu pas begint. “We waren een kiesvereniging die deelgenomen heeft aan de verkiezingen, maar nu moeten we alles structureren en ervoor zorgen dat de neofieten goed omringd worden.”
Dedecker staat naar eigen zeggen open voor gesprekken met iedereen.
Maar ik ben het kleine broertje, en ik heb niet de pretentie om te zeggen dat ik in een coalitie ga stappen. Het gaat me trouwens om de inhoud, niet om het postje.”Op de vraag of hij bereid is een rooms-blauwe meerderheid aan een tweederdemeerderheid te helpen om de staatshervorming erdoor te krijgen, reageert Dedecker afwachtend. “We zien wel, vraag is ook hoe diep het water nog is met Open VLD.
De uitgestoken hand van N-VA-voorzitter Bart De Wever heeft hij naar eigen zeggen aanvaard, “ondanks de nare ervaringen met die partij“.

Reactie: Ja, dit is politiek op het scherp van de snee, kronkelen en afwachten…eens zien of J.M stand houd na de liefdesverklaring van N-VA en VB…..

Don Viona
Geef een reactie »

Nog geen reacties

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

