DON VIONA – FIGHT FOR FREEDOM

14 juni , 2007

F1 – ALONSO / HAMILTON

Filed under: F1,fernando alonso,Lewis Hamilton,mclaren,mercedes,Ron Dennis — donviona @ 2:12 pm

– F.Alonso: “L.Hamilton wordt bevoordeeld”
Huidig Wereldkampioen Fernando Alonso is niet onverdeeld gelukkig bij zijn team McLaren.
De Spanjaard vindt dat zijn ploegmaat Lewis Hamilton meer steun krijgt.
De Brit Lewis Hamilton won zondag de GP van Canada en leidt in de WK-stand nu voor Fernando Alonso.
Vanaf het begin heb ik me niet helemaal op mijn gemak gevoeld“, zegt Fernando Alonso. “Maar ik had het ook niet anders verwacht.””Ik zit met een Engelse ploegmaat in een Engels team. Ik hoef daar geen tekening bij te maken, zeker?””Hamilton krijgt alle steun en wordt bevoordeeld. Maar ik ga nu niet beginnen te klagen.””Dat ik niet meer op kop sta in de WK-stand? Ik maak me niet zenuwachtig. Het WK is nog lang, maar ik ben wel ongeduldig om mijn plaats aan de top weer in te nemen“, besluit hij.

Ron Dennis: “Er zijn geen problemen”
McLaren-baas Ron Dennis heeft ontkend dat de jonge Brit Lewis Hamilton wordt voorgetrokken. Wereldkampioen Fernando Alonso maakte zich immers zorgen over zijn behandeling bij de Britse renstal.
Ik bevestig nog maar eens dat beide McLaren-rijders hetzelfde materiaal hebben, evenveel steun krijgen en beiden mogen winnen“, zegt Ron Dennis van McLaren.
Lewis Hamilton en wereldkampioen Fernando Alonso weten dat ook.””Tussen de teams die aan de auto’s werken, heerst er een gezonde concurrentie. Maar er zijn geen problemen“, zei Ron Dennis.”Alonso is inderdaad nog niet lang bij ons, maar we doen niets om onze positieve en sterker wordende band op het spel te zetten. Die kan enkel groeien.”
In de WK-stand staat Hamilton aan de leiding. Hij heeft acht punten voorsprong op Alonso. Bij de constructeurs voert McLaren de rangschikking aan.

Reactie: Klagen doet Alonso niet…maar ondertussen, weet de gehele F1 wereld wat hij denkt…
Er is maar 1 oplossing Fernando….Gas geven….en minder remmen………….

Don Viona

Geef een reactie »

Nog geen reacties

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Maak een gratis website of blog op WordPress.com.

