DON VIONA – FIGHT FOR FREEDOM

19 juni , 2007

PRO – ROKERS – ‘Supersmoker’ ontwerpt gezonde sigaret

Filed under: alternatieve sigaret,sigaret,supersmoker — donviona @ 5:39 pm

‘Supersmoker’ werd twee weken geleden opgericht en maakt zich sterk dat het een “gezondere” sigaret kan maken.
Supersmoker is er naar eigen zeggen in samenwerking met Belgische en Europese professoren in geslaagd een veiliger substantie te produceren voor een alternatieve sigaret.Professor dr. J. Tytgat, toxicoloog aan de K.U. Leuven, bevestigt dat hij voor Supersmoker een ‘wetenschappelijke analyse heeft uitgevoerd’.Volgens een persbericht van de producenten zou in de alternatieve sigaret minstens zeventig procent minder nicotine zitten dan in normale sigaretten maar zou ze de roker toch de smaak en het aroma van gewone sigaretten geven. Het nieuwe product bevat volgens het bedrijf geen kruiden en produceert een rook die geen toxische stoffen meer bevat voor de roker en zijn omgeving. De alternatieve sigaret zou bovendien goedkoper zijn dan traditionele sigaretten en voldoen aan de fysieke en psychologische behoeften van de roker. Meer details wil voorlopig niemand kwijt. (bron:belga)

Reactie: Betekend dit het einde van de ANTI-ROKERS HEDZE ???
Hopelijks voldoet deze sigaret aan wat wij verstaan onder roken….ik ben dan ook de eerste die het zal proberen…als ze ooit op de markt mag komen…Vadertje staat zal eerst zijn zeg moeten hebben , want als ze goedkoper is verliezen zij weer miljoenen aan taxen en accijnzen , en laat dat nu toevallig weer één van hun geliefde melkkoeien zijn. Ze kunnen toch niet zonder is hun visie , dus kassa kassa…Weer op restaurant kunnen gaan zonder ruziemaken …een stille droom ???

Don Viona

4 reacties »

  1. Super uitvinding naar zeggen!
    Kan ik weer lekker gaan roken,het is als veilig getest door professoren uit leuven,en het kost je 65 procent minder
    Ik ga het zeker proberen!

    Reactie door Anonymous — 20 juni , 2007 @ 9:37 pm | Beantwoorden

  2. Lijkt me verdacht veel op de RUYAN: geen ontbranding maar waterdamp, geen tabak maar wel nicotine, gezond,… ben al een maand gestopt met roken dankzij een lekkere e-sigaret die ik op http://ruyanstore.ecrater.com gekocht heb en ben er heel tevreden over, dus heel die heise van die zogezegde Belgische uitvinding hoeft voor mij niet hoor. Die moeten nog alles bewijzen, de mijne werkt echt en ik rook aan minder dan 1 Euro per dag! kijk hier in actie: http://www.youtube.com/Ruyanstore

    Reactie door Anonymous — 22 juni , 2007 @ 12:03 pm | Beantwoorden

  3. Lijkt me verdacht veel op de RUYAN: geen ontbranding maar waterdamp, geen tabak maar wel nicotine, gezond,… ben al een maand gestopt met roken dankzij een lekkere e-sigaret die ik op http://ruyanstore.ecrater.com gekocht heb en ben er heel tevreden over, dus heel die heise van die zogezegde Belgische uitvinding hoeft voor mij niet hoor. Die moeten nog alles bewijzen, de mijne werkt echt en ik rook aan minder dan 1 Euro per dag! kijk hier in actie: http://www.youtube.com/Ruyanstore

    Reactie door Anonymous — 22 juni , 2007 @ 12:03 pm | Beantwoorden

  4. Die man, yannick van supersmokers en avemedia.be heeft die supersmoke gewoon in China gekocht bij een nepfabrikant van e-sigaretten. Een vriend van me kent zelfs de fabriek waar die kerel zijn supersmoke heeft gehaald. Dan heeft hij die gewoon laten testen in België en een paar professoren voor zijn kar gespannen, om zo aan de onderzoeksresultaten te geraken. Pure oplichterij, BAH! Geef mij maar de originele RUYAN, die werkt en heeft me van het roken afgeholpen.

    Reactie door Anonymous — 22 juni , 2007 @ 5:32 pm | Beantwoorden


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

