DON VIONA – FIGHT FOR FREEDOM

19 januari , 2006

125 miljoen te winnen bij Euro Millions

Filed under: Uncategorized — donviona @ 8:58 pm

Morgen superpot van 125 miljoen te winnen bij Euro Millions
Met Euro Millions is morgen een bedrag van 125 miljoen euro te winnen. Negen weken lang kon niemand de vijf juiste cijfers en twee sterren aanduiden, waardoor de jackpot tot dit recordbedrag is aangezwollen. Dat meldt de Nationale Loterij.

In juli vorig jaar won de Ierse Dolores McNamara 115.436.125 euro met Euro Millions. De vrouw leeft intussen ondergedoken omdat ze doodsbedreigingen kreeg.
Euro Millions zal in de toekomst proberen te verhinderen dat er gigapotten uit de bus komen. Als er twaalf weken na elkaar geen superwinnaar uit de bus komt, zal de pot naar de lagere winnaars gaan. Nogal wat deelnemende landen hadden bezwaren tegen de gigapotten van de Europese Lotto.
In België worden wekelijks gemiddeld 478.027 Euro Millions formulieren ingevuld, met een gemiddelde inzet van 7,41 euro per bulletin. Vorige zaterdag werd in totaal voor 9,43 miljoen euro ingezet op Euro Millions, waarmee voor het eerst de inzet van een normale Lottotrekking op zaterdag werd overgestegen.Wie aan de nieuwe Euro Millions trekking wil deelnemen, kan zijn formulier nog tot morgen 19 uur laten valideren.

Reactie : Wat zou u doen met 125.000.000 Euro ?? Laat het ons weten, de opmerkelijkste oplossingen komen hier testaan….
Zend naar : DonViona@be.tf

Don Viona

3 reacties »

  1. ik zou dat geld in de schatkist stoppen, en hopen dat het goed terecht komt…nee ik ben echt gek…

    Reactie door Ronny Delmans — 20 januari , 2006 @ 9:17 pm | Beantwoorden

  2. 1 porsche, 1 ferrari , 1 lamborgini, 1 harley , 1 leuke blonde meid van 20 jaar en met de rest zal mijn echtgenote wel weg weten denk ik…

    Reactie door Robert Van Hoecke — 21 januari , 2006 @ 12:59 pm | Beantwoorden

  3. Ik zou gewoon niks meer doen wat ik niet wil doen.
    En alles doen wat ik wel wil.

    Reactie door Rudy De Groote — 21 januari , 2006 @ 8:55 pm | Beantwoorden


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Plaats een reactie

Blog op WordPress.com.